Kategorie

  


REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep internetowy IntymnaFantazja.pl dostępny pod adresem www.intymnafantazja.pl, prowadzony jest przez firmę KANBRA Sebastian Maciej Bratuś-Kaniuka, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 5065/2011 w Kórniku.  

- Sprzedaż w ramach sklepu Intymna Fantazja prowadzona jest przez firmę Matterhorn Weronika Jaromin, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 15469 w Mysłowicach.


 a). Sklep IntymnaFantazja.pl prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży, bielizny damskiej, dodatków, kosmetyków itd. Zamówienia są przyjmowane przez stronę lub telefonicznie.
b). Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
c). Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Na każdy sprzedany artykuł wystawiamy łączny paragon. Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
d). Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Siódemka, za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz przez Paczkomaty InPost. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie firmy po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny.
e). Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.
f). Jeśli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, zostaniesz o tym powiadomony/a drogą emailową lub telefonicznie.
g). Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku "GOTOWE" na stronie "Realizacja zamówienia" i wcześniejszym podaniu wszystkich niezbędnych danych. Wymagany jest adres email lub nr. telefonu.
h). Dołożyliśmy wszelkich starań aby opisy i zdjęcia produktów w naszym sklepie były sprawdzone, nie odpowiadamy jednak za zmiany wprowadzone przez producentów oraz błędy w opisach i cenach.

2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a). Standardowo czas realizacji zamówienia to 24 godziny (dni robocze). Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się pocztą elektroniczną bądź telefonicznie z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
b). Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia + Czas dostawy
c) Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-3 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

3. ODBIÓR TOWARU:
a). Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy

4. ZWROT TOWARU
a). Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Odstąpienie od umowy można wysłać na adres email info@heppin.com
b). Oferujemy darmowy zwrot towaru – przy opcji płatności: płatne z góry. W przypadku wyboru płatne przy odbiorze – koszty zwrotu ponosi klient. Darmowy zwrot towaru realizowany jest przez Pocztę Polską, po wcześniejszym naklejeniu adresatki zwrotnej na paczkę. Adresatka dostępna jest w panelu klienta, po zalogowaniu się i kliknięciu w szczegóły zamówienia.
c). W przypadku zwrotu całego zamówienia, należy pamiętać także od odesłaniu gratisów. W sytuacji zwrotu części produktów oraz pozostawieniu artykułów, których łączna wartość nie uprawnia do otrzymania gratisu, należy zwrócić gratis. Jeżeli klient nie zwróci nie przysługującego mu z racji zmniejszonej wartości zamówienia gratisu, sklep Heppin.com naliczy klientowi regularną cenę gratisu.
d). W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia, wysyłamy wszystkie pozycje przygotowane do wysyłki, pozostała część zamówienia jest wysyłana w późniejszym terminie na koszt sklepu Heppin.com lub, jeśli klient sobie tego życzy, jest anulowana a nadpłata zwracana na rachunek kupującego. Raporty zwrotów gotówki zamykane są do 7 dni roboczych.

5. Akcje promocyjne, upusty itp. oferowane przez sklep Heppin.com nie łączą się ze sobą. W przypadku zakupów na kartę stałego klienta, rabatem nie zostaną objęte artykuły będące w promocji lub na wyprzedaży.

6. O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po, klient informowany jest pocztą elektroniczną w następującym terminie:
a). POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA - kilka minut od momentu zaakceptowania przycisku GOTOWE
b). INFORMACJA O OPÓŹNIENIU REALIZACJI - 2-3 dni po przekroczeniu regulaminowego terminu
c). INFORMACJA O WPŁACIE ZA ZAMÓWIENIE- w momencie zaksięgowania należnej kwoty na koncie klienta w naszym sklepie.
d) INFORMACJA O ZWROCIE- w momencie korekty paragonu po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
e). INFORMACJA O ZWROCIE NADPŁATY - w momencie zamknięcia wcześniej otwartego raportu zwrotu, około 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu nadpłaty na konto lub przekaz pocztowy.(W przypadku płatności przez serwis Płatności.pl zwrot dokonywany jest za pośrednictwem serwisu i może się nieco przedłużyć)

W przypadku zamówienia dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat są dostępne pod następującym adresem strony internetowej: http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl&redirectionDate=20110310 W razie wszelkich watpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny 801 003 376 lub +48 324 457 210

 Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu IntymnaFantazja.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.

 

Akceptacja zamowienia równoznaczna jest z akceptacją regulaminu




 
„Podmiotem uprawnionym do zawarcia umowy sprzedaży towarów zaprezentowanych na
stronie internetowej i stanowiących część oferty handlowej spółki Matterhorn spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mysłowicach i jednocześnie podmiotem
obsługującym realizację zamówień składanych na stronie internetowej jest spółka
Matterhorn sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach (adres: 41 – 400 Mysłowice, ul. Laryska
104H), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
0000380434, której dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym Katowice –
Wschód, posiadająca kapitał zakładowy w kwocie 880.000,00 PLN (słownie: osiemset
osiemdziesiąt tysięcy złotych) oraz następujący Numer Identyfikacji Podatkowej:
2220885036. Adres poczty elektronicznej sprzedawcy to info@heppin.com.”